sunnuntai 18. lokakuuta 2015

Keinuen


Hey!

Huh, miten mun syysloma olikaan vierähtänyt sisätiloissa istuskellessa..
Vasta tämän viikonlopun alkaessa keksin, että
voisihan sitä uloskin lähteä katselemaan mitä muulle maailmalle kuuluu.
Mutta kertokaahan, haluisitteko nähdä ensi postauksessa vaikkapa kuvatarinaa?
Yritän rakentaa sitä niin, että uusien tai vanhojenkin lukijoiden on
helppo hypätä mukaan tarinaan, vaikka muutama osa
olisi jäänyt väliin 
Seuraavat joskin syksyiset kuvat on räpsitty eilen, tykästyin aika paljon 
tuohon lämpöiseen sävyyn 
mitä käytin varsinkin lehtiä kuvatessa




















 autumn is a second spring when every leaf is a flower ~

9 kommenttia:

  1. Ihana postaus!

    Kuvien lämmin sävy on todellakin uskomattoman upea ja Talia posettaa kauniisti kaikissa kuvissa.
    Kuvien erilaiset perspektiivit ovat kivoja, käytä jatkossakin ;)

    Lempikuviani olivat keinu kuvaset ja varsinkin tuo viides kuva on aivan uskomattoman hienosti kuvattu ÖwÖ

    Kuvatarinaa olisi tosiaan kiva nähdä seuraavassa osassa >:3

    kiitos olen puhunut

    VastaaPoista
  2. Oijoi aivan ihana shootti! :3 mun lempikuvat oli varmaan neljäs ja viides, vaikka kaikki oli kyllä tosi kauniita ^^ kuvatarinaa olisi kyllä kiva nähdä lisää :)

    VastaaPoista
  3. Ihanan syksyisiä kuvia! Tykkäsin eniten viidennestä ja tokasta ;3
    Kuvatarinaa olisi kiva nähdä lisää^^

    VastaaPoista
  4. Ihanan syksyisiä kuvia :3
    Seuraavassa postauksessa ois kiva nähdä myös Elyonia ;)
    Talia on kyllä ihana ja posettaa hyvin ^^
    Kuvatarinaa olisi kiva nähdä ^w^
    ~ Helmi

    VastaaPoista
  5. Hieno shootti! Ihanat syksyn värit ja niin kivat keinukuvat :)

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia ja varsinkin nuo keinutkuvat olivat ihania, yksi taisikin päästä heti banneriin nun
    Olisi tosi kiva jos aloittaisit kuvatarinan alusta tai tekisit sitä, sillä itse en ainakaan muistaakseni ole aiempia osia lukenut ^^

    fearless-dolls.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Hehee mä oon taas Bloggerissa :P
    Huomaa et on pitkä aika siitä, kun katoin kenenkää blogia viimeks, koska en ees muistanu et Talialla on punanen peruukki :,D. Mut joo kuvat oli tosi söpösiä ja iiihanan syksyisiä ja tuo neljäs oli varmaan mun lemppari :3

    VastaaPoista
  8. Lol oon iha myöhäs MUT NIINHÄN MÄ AINA

    Juu tässä stalkkeroidessa päätin tulla heittämään kommenttia jos et siis vielä huomannu tai mitään.

    Ihanan laatuisaa shootteroista pukkaa ❤️ Shootin värit oli ihanan syksyiset ja ahhhtuoperuukki. Neljäs ja viides kuva ajautui lemppareikseni kun palleroinen (kyllä mä nyt Talian nimen muistan) keinuu. Öh. Niin.

    VastaaPoista
  9. Moikka! :) Annoin sinulle Liebster Awardin! Käyppä kurkkaamassa se blogissani: pullipadventures.blogspot.fi

    VastaaPoista