perjantai 3. lokakuuta 2014

Olen oranssi

Moimoimoimoiii >w<

Tässä on jo lokakuu menossa, ja tosiaa taas vähän kesti 
päästä koneen ääreen postaamaan.

Mulla on ollu tässä näitä jaksonvahdoksia ja semmosta, että en oo
pelkästään istuskellut villasukat jalassa ja juonu kaakaota vaikka sekin on ihanaa♥♥
Jotkut varmaan huomasikin että oltiin Amberin kanssa kuvailemassa jokin aika sitten,
mutta mun osalta sato jäi vähän vajaaksi x333

Sieltä siis muutama kuva ja sitten saatte eteenne mun draamikselle jatkoo
joten olkaaaapa hyvät 8)












Arvaamaton #7


 Kaikki on merkityksetöntä.


 Rikoin ikioman lupaukseni.

 Lupaukseni olla ajattelematta kohtaloani, sinua.

 Elämä on pelkkää jossittelua. Jos en olisi koskaan luvannut, jos en
olisi uhmannut, en nyt pyytäisi sinua auttamaan.

 Kysymys onkin; auttamaan missä?

 Katso minua. Olen vuosikausia halunnut ja odottanut että tulet hakemaan minut,
turhaan.

 Olen vuosikausia halunnut tietää...

...ettei yksikään elävä olento voi päättää kohtalostani puolestani.



 bye ~












6 kommenttia:

  1. Oi ihana talia<3!Tosi hyvä jatko draamiksellekkin, otat upeita kuvia n 3 n! jatkoaa ÓwÒ!!

    VastaaPoista
  2. Tosi hyvä jatko. Oi kun Talia on niin suloinen.

    VastaaPoista
  3. Tosi hyvä draamis ja kivoja kuviakin :)

    VastaaPoista
  4. Ackdvbgs ihanaisia kuvia<33
    Ja tosi jännittävä osa öuö x3

    VastaaPoista
  5. Wow upee kt! <33

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Ooh, ihana tarina!
    Talia on liian kaunis, palvon <3

    VastaaPoista