sunnuntai 9. marraskuuta 2014

Jäätävää eikö


heiiiiipsun




0%.


se on se luku, minkä verran oon tänä postaamattomana
aikana kuvannu tai ees
kiinnittäny huomiota blogiin. 
Sillä välin kun en oo selostanu tapahtumia teille,
nii oon siis ollut Jyväskylän miitissä, ja meilleppä
on myös kotiin saapunut jotain uuttaaa....

nimittäin Olympuksen uus kamera! ♥
Sen myötä mä sitten innostuin, mutta kun tuli vielä ne hirveät
syksysateet, nii mun inspis lopahti uudestaan. Onneks tuli
ees vähän lunta maahan, nii ei vaikuta yhtä pimeeltä :)

Mua ei oo siis pitkään aikaan näkyny Bloggerissa
millään lailla, et mitä nyt
blogin ulkoasua plus muuta
päivittelin ^^

Kävin kuvaamassa toissapäivänä, mut voitte kuvitella 
kuinka paljon se harmitti kun ei sitten osannutkaan siirtää
niitä kuvia koneelle
ilman että ne pikselöityy, pakkautuu liian pieneen kokoon tms.
Aaargh mut nyt mulla ei oo mitään syytä
pitää tollast taukoo koskaan enää lol


      Mun vakiopihlajanmarjat on jäässä ;__;



moroo ~


5 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, tai no yksi nukkekuva ja jumaloitavat kenkulit! <3 <3 <3 Heti huomaa kuinka sun kuvat on paljon parempilaatusia ton uuden kameran myötä. AHH!

    VastaaPoista
  2. Kivaa kun postasit ;3 Postaahan taas pian tarinaa... ;)

    VastaaPoista
  3. Kauniita kuvia, Talia on tosi suloinen ensimmäisessä kuvassa <33

    http://pastelpullips.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Wäää *w*!! Aivan ihana tää ja banneri ja ... Kengät... :3..! Kiva kun tauko loppui ja toivottavasti saat pian ne kuvat siirrettyä bloggerin sieltä kamerasta n 3 n

    VastaaPoista
  5. Mitäääh miitti jyväskylässä, miksen minä ollut siellä ;___;


    [x] tärkee

    VastaaPoista